In onze organisatie is er onder verantwoordelijkheid van het bestuur een team van vrijwilligers (intermediairs) werkzaam voor de operationele uitvoering en afhandeling van aanvragen voor ondersteuning van kinderen.
Stichting Leergeld Oisterwijk werkt met onbezoldigde vrijwilligers. Alleen de algemeen coördinator krijgt een vergoeding.
Dagelijkse leiding
De algemeen coördinator is verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering en aanvragen en wordt ondersteund door onze administratieve medewerker.
- Robert van der Horst, interim coördinator
- Nelly Massuger, administratieve ondersteuning
Bestuur
Het bestuur is verantwoordelijk voor het beleid en de implementatie ervan.
De samenstelling van het bestuur is:
- Laura van der Westerlaken, voorzitter
- Jill van Rooij, secretaris
- Dymph van Dongen, penningmeester
- Wil de Kort, algemeen bestuurslid
- Jan Schmitz, algemeen bestuurslid
- Diana Pothoven, algemeen bestuurslid

Op de foto van links naar rechts: Laura van der Westerlaken, Angelique Regouw, Robert van der Horst, Jill van Rooij, Wil de Kort.
Intermediairs
De intermediairs leggen de huisbezoeken af en inventariseren met de ouders/verzorgers de (hulp)behoefte van de kinderen. Dit zijn de intermediairs van Leergeld Oisterwijk:- Angelien
- Esther
- Femke
- Ilse
- Kiran
- Lieke
- Lisette
- Mechthild
- Michael
- Miranda
- Peter

Op de foto van links naar rechts: Peter, Lieke, Femke, Nina, Lisette en Esther, met achter haar de eerdere coordinator Toon Konings.