Organisatie

Vul je postcode in zodat we je snel kunnen helpen met je aanvraag

In onze organisatie is er onder verantwoordelijkheid van het bestuur een team van vrijwilligers (intermediairs) werkzaam voor de operationele uitvoering en afhandeling van aanvragen voor ondersteuning van kinderen.

Stichting Leergeld Oisterwijk werkt met onbezoldigde vrijwilligers. Alleen de algemeen coördinator krijgt een vergoeding.

Dagelijkse leiding

De algemeen coördinator is verantwoordelijk voor het afwikkelen van de aanvragen vanuit het toekenningsbeleid. Hij werkt met een team van contactpersonen die contact hebben met de gezinnen.

  • Robert van der Horst, interim-coördinator 

Bestuur

Het bestuur is verantwoordelijk voor het beleid en de implementatie ervan. 
De samenstelling van het bestuur is:

  • Laura van der Westerlaken, voorzitter
  • Jill van Rooij, secretaris
  • Dymph van Dongen, penningmeester
  • Wil de Kort, algemeen bestuurslid
  • Jan Schmitz, algemeen bestuurslid
  • Diana Pothoven, algemeen bestuurslid
  • Angelique Regouw, algemeen bestuurslid

Op de foto van links naar rechts: Laura van der Westerlaken, Angelique Regouw, Robert van der Horst, Jill van Rooij, Wil de Kort.


Contactpersonen

De contactpersonen leggen de huisbezoeken af en inventariseren met de ouders/verzorgers de (hulp)behoefte van de kinderen. Zij komen samen met de coördinator om zaken te bespreken. Dit zijn de intermediairs van Leergeld Oisterwijk:

  • Angelien
  • Esther
  • Ilse
  • Lieke
  • Lisette
  • Miranda 
  • Peter
©Masja Vlaminckx

Op de foto van links naar rechts: Peter, Lieke, Femke (eerdere contactpersoon), Nina (eerdere contactpersoon), Lisette en Esther, met achter haar de eerdere coordinator Toon Konings.